Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä

Kanidas, y-tunnus: 2991188-7; myy tuotteita yrityksille ja yksityishenkilöille. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Näitä toimitusehtoja sovelletaan Kanidaksen ja asiakkaan välillä.

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.1.2024 alkaen. 

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Kanidas pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Toimitusaika

Tavallisesti toimitusaika on 14 vuorokautta alkaen siitä hetkestä, kun tilaus on maksettu. Poikkeavista toimitusajoista asiakkaalle ilmoitetaan sähköpostitse.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, määrä) ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

  • Yhdet valjaat tai yksi hihna (alle 50 grammaa): 3€
  • Kaksi tai useampi tuote (yli 50 grammaa): 5€


Toimitustapa

Tilauksesi toimitetaan postitse kirjekuoressa.

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 7 vuorokauden kuluessa sähköpostitse osoitteeseen kanidas.viesti@gmail.com. Mikäli ostettu tuote ei vastaa tilattua tai tuotteessa on vika, korjataan tuote tai vaihdetaan se uuteen ilman kuluitta. Jos tuote vioittuu tavallisen käytön seurauksena aikaisemmin kuin on perusteltua olettaa, olethan yhteydessä sähköpostitse.

Asiakkaan vastuu

Asiakas sitoutuu maksamaan tekemänsä tilauksen.

Asiakkaan vastuulla on tarkastaa valjaat ja hihna ennen jokaista käyttökertaa. Asiakkaan vastuulla on käyttää kanillaan vain ehjiä ja kanille sopivia varusteita.  Asiakkaan vastuulla on valvoa kania tuotteita käytettäessä. 

Asiakaspalvelu

Kanidas auttaa sinua kaikkiin tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kanidas.viesti@gmail.com.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä edemmällä mainitaan korvauskäytännöistä, sitova.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Vastuunrajoitus

Kanidas ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Kanidas pyrkii sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kanidas.viesti@gmail.com.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).